Bende alt modeli var ama çok.memnunum aynı marka diğerleri ucuz xromi çok güzel iyiki almış esim
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın