Umarım bende gribimdir sadece gerçi bende sadece burun kalıntısı hapşırık bide öksürük var koku tat alma yerinde 6 ay önce olmuşdum covid19 bu ilki gibi değil tam grip belliki eşim negatif çıkdı grip ken eğer olsaydı bizdede olurdu kesin
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın