Eğer yuvanın huzurunu kaçırmayacak biri ise asla dışarıda bırakma. Ne oldum değil ne olacağım demeli. Yarın başımıza ne gelir bilemeyiz. Hele ki şiddet varsa aslaaaa kapını kapatma.
Şahsen görümcem böyle bir durum yaşasa eşim ile kapısına ben giderim onu o evden almaya.
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın