Eğer yuvanın huzurunu kaçırmayacak biri ise asla dışarıda bırakma. Ne oldum değil ne olacağım demeli. Yarın başımıza ne gelir bilemeyiz. Hele ki şiddet varsa aslaaaa kapını kapatma.
Şahsen görümcem böyle bir durum yaşasa eşim ile kapısına ben giderim onu o evden almaya.
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın