Dr um hamilelikte ilgili sıkıntı olmadığı sürece emzirebilirsin demişti. Doğumdan sonra iki bebeği emzirenler bile var. Ama benim çok kasılma ağrı ve kanamam oldu Dr bıraktır dedi o yüzden
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın