Dr um hamilelikte ilgili sıkıntı olmadığı sürece emzirebilirsin demişti. Doğumdan sonra iki bebeği emzirenler bile var. Ama benim çok kasılma ağrı ve kanamam oldu Dr bıraktır dedi o yüzden
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın