Bebişimmmm dıyeeeee
Karımmmmm diye
Hatunum der genelde
Herzaman hatun der kizgin oldugu zaman avrat der hmen anlarim yine neye kizdin diye
Çiçeğim, minnoşum bitanem
Prensesim kızımın anası der bazende beni sinir etmek istediği zmn pite gulizera cini der
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın