Bebişimmmm dıyeeeee
Karımmmmm diye
Hatunum der genelde
Herzaman hatun der kizgin oldugu zaman avrat der hmen anlarim yine neye kizdin diye
Çiçeğim, minnoşum bitanem
Prensesim kızımın anası der bazende beni sinir etmek istediği zmn pite gulizera cini der
1,512,190 soru
24,666,047 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın