Bu görseller çok hoşuma gitti paylaşayım dedim sizinle de
atkı guzelmisss
Hahahahhah 3unude cok guldum Allah iyiliğini versin canım ya
İkinciye bayıldım Ikea kasar
Atki takmayi sevmioruz neyseki
Hahahahaha ayyy kahlahaaa attim allah iyiligini vwrsin yaaa
Birincisi Benim
1.si Aynıııı Bennnnn
Ahahahahaha hepsi cok iyi ya
1,512,699 soru
24,672,683 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın