Bu görseller çok hoşuma gitti paylaşayım dedim sizinle de
atkı guzelmisss
Hahahahhah 3unude cok guldum Allah iyiliğini versin canım ya
İkinciye bayıldım Ikea kasar
Atki takmayi sevmioruz neyseki
Hahahahaha ayyy kahlahaaa attim allah iyiligini vwrsin yaaa
Birincisi Benim
1.si Aynıııı Bennnnn
Ahahahahaha hepsi cok iyi ya
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın