Nam nam nam vakti sjsjss atmiycaktim ama neyse bı kaçamak yapım Didim
Benimki de nöbette bı bardak daha koy geliyorum
Şimdi mutfağı topladım sabahtan beri duruyordu. Eşim saolsun oda yardım etti çay demledi birazdan içeriz bizde hiç Halim yok
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın