Nam nam nam vakti sjsjss atmiycaktim ama neyse bı kaçamak yapım Didim
Benimki de nöbette bı bardak daha koy geliyorum
Şimdi mutfağı topladım sabahtan beri duruyordu. Eşim saolsun oda yardım etti çay demledi birazdan içeriz bizde hiç Halim yok
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın