kızlarım soru başlıkta
Kuzey ne ya? Yok Garb...
Tabii ki Çağatay çağ atlasın inşallah, vataba millete hayırlı olsun güzel işler başarsın. Bu niyetle koy. Kuzeyi ne diye koyucan? Ruslardan aşşa inmezse görürsün
Kuzey gene eyi Çağatay hec güzel degil
Neyse kuzey diyimde sevda alinmasin
Kuzey bence.
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın