Bunlara gerek yok bence Ben olsam benim yanımda telefonu gizlicek üstüne bir de başka odaya geçecek onun ağzının ortasına ederim bikere yaptım sonucu karakol olgu gene yaparım benim yanımda telefonu sessize alamaz başka odaya geçemez
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın