Bunlara gerek yok bence Ben olsam benim yanımda telefonu gizlicek üstüne bir de başka odaya geçecek onun ağzının ortasına ederim bikere yaptım sonucu karakol olgu gene yaparım benim yanımda telefonu sessize alamaz başka odaya geçemez
1,512,334 soru
24,667,909 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın