Eşimle beraber karar verdik
1 isim ben 1 isim eşim koydu
Ben internetten isim sayiyordum esimde öykü güzel dedi benim de hoşuma gitti zaten çok kararsizdim ikna etti beni öyle karar verdik
Ben nisa dedim Eşim de nur dedi Nisanur oldu
1,512,562 soru
24,670,842 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın