Dua edin sağlıkla kucağımıza alalım kızlar inşAllah
Bütün hamileler bebeğini sağlıkla kucağına alsın inşAllah
Kızımızın ismini “AYSİMA” düşünüyoruz inşAllah
Sizce isim güzel mi
Çok güzel bence adıyla büyüsün
Annesi babası seçti sevdiyse dünyanun en guzel ismi o
1,512,559 soru
24,670,821 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın