Ya girerim uygulamaya postları okurum bütün yorumları okurum çıkarım okuduğum kadar yorum yapsaydım 10000000puandaydım kesin
Tam yorum yapacam diyorum yine de hadi neyseee kalıyor
Ahahay bende yorumu yazıyorum sonra siliyorum
Postları okumaya üşenmiyonda yazmayamı üşeniyon :)
Ahaha aynı beni anlattın. Bende öyle yapıyorum. Hatta bazen yorumu yazıyorum sonra of neyse ya diyip siliyorum
Al benden de kız biri bisey soruyo benim vercegm cevap verilmiş diye yazmiyorum bazen
Kendimi gördüm sanki
1,512,558 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın