0 oy
296 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,916 puan) tarafından
Şöyle anlatayim babami 18 mayis 2019 da cumartesi günü kaybettim sürekli gormeye giderdim hastaneye çalışıyordum o ara izin alip giderdim vefat ettigi hafta cuma günü annem hadi gidelim dedi komsularda gitmek istedi araba bayaga kalabalikti ve ben gitmek istemedim cunku hic gitmeyen biri vardi sen git.gor belki son görüşün ollur dedim gercekten de öyle oldu cumartesi ölüm haberini aldim ve ben babami görmedim helallik alamadim o icimde hep ukte kaldi keske gitseydim diyorum yani demem o ki aklina geleni yapin bazen.cok gec oluyor

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benimde varrr bi kac tane icim acir düşününcee malesef 
-Reklam-
0 oy
(137 puan) tarafından
Keşke bu aileye girmeseydim eşimden soğusaydım evlenmeseydim ama bebişim olmazdı  neyse öyle işte :) 
0 oy
(2,019 puan) tarafından
Yani şöyle diyim eşimin ailesinin bana yaptığı ilk haksizlikta tepkimi koysaydm bugün değersiz olmazdım ve kendimi okdr ezdirmezdim
0 oy
(808 puan) tarafından
Coookk keskelerım var içime oturan hala lk günki gbi canımı yakan :(
0 oy
(5,714 puan) tarafından

Vicdanımı yakan sizlatan şey 

Keşke keşke keşke :'(

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,052 göst.
22 Ekim 2024 Diğer kategorisinde UykusuzBirAnne (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
41 cevap 1,688 göst.
6 Kasım 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
25 cevap 890 göst.
+2 oy
27 cevap 2,075 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...