Merak ettim ben bazen bagiriyroum ama sonra üzülüyorum da
Malesef bende bağırıyorum yemek yemediyi zamanlarda ama çok çok pişman oluyorum
Bağırmak demeyelim de oğlum 5 aylık 5 aylık olmasına rağmen sitem ediyorum . Sende babana mi benzeyeceksin diyorum . Baban ömrümün yarısını yedi sende gerisini ye diyorum .
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın