Bende kaynanam nerde diyordum meğerse atkı örüyormuş bana
Baa kaynana deme icim bi hos olayo gadasini aldagam
Töbe tobe yaa
1,512,333 soru
24,667,879 cevap
367,087 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın