Bende kaynanam nerde diyordum meğerse atkı örüyormuş bana
Baa kaynana deme icim bi hos olayo gadasini aldagam
Töbe tobe yaa
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın