Bende kaynanam nerde diyordum meğerse atkı örüyormuş bana
Baa kaynana deme icim bi hos olayo gadasini aldagam
Töbe tobe yaa
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın