Yağmurluk almıştım 15 tlye..geldi şükür bu havalarda çok ihtiyacım vardı bazen yağmura denk geliyorduk yada rüzgara..bir decruşur taşı sipariş ettim ama daha kargolanmamış..sizinkiler ne durumda
Gule gule kullan
Güle güle kullan canım Benimki hala yolda dün kargoya verildi
1,512,241 soru
24,666,712 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın