Yağmurluk almıştım 15 tlye..geldi şükür bu havalarda çok ihtiyacım vardı bazen yağmura denk geliyorduk yada rüzgara..bir decruşur taşı sipariş ettim ama daha kargolanmamış..sizinkiler ne durumda
Gule gule kullan
Güle güle kullan canım Benimki hala yolda dün kargoya verildi
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın