Bi avazda kurtulursun insallah canim saglicakla al kucagina bebisini
Ben de 37 de dogurdum hayirli dogumlar
Meltos 1 hafta daha tut bacım
Doğurdum postunu bekliyorum hayırlısı ile kuzum
1,512,746 soru
24,673,311 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın