Bi avazda kurtulursun insallah canim saglicakla al kucagina bebisini
Ben de 37 de dogurdum hayirli dogumlar
Meltos 1 hafta daha tut bacım
Doğurdum postunu bekliyorum hayırlısı ile kuzum
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın