Karişik dolma ve sarma yaptım. Yemeği yetistirecem diye hiç bişey de yapmadım. Çocuklar uyudu makine calistiramiyorum. Öğle yemeği de yemedim pisen dolmadan 1 tane 3 tane de sarma yedim. Valla ben yaptım diye demiyorum çok güzel olmuş yaa ellerime sağlık
Kociş pide yaptırıyor bugün yırttım yemekten
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın