Karişik dolma ve sarma yaptım. Yemeği yetistirecem diye hiç bişey de yapmadım. Çocuklar uyudu makine calistiramiyorum. Öğle yemeği de yemedim pisen dolmadan 1 tane 3 tane de sarma yedim. Valla ben yaptım diye demiyorum çok güzel olmuş yaa ellerime sağlık
Kociş pide yaptırıyor bugün yırttım yemekten
1,512,350 soru
24,668,003 cevap
367,103 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın