Cuma günü kan verdim sağlık ocağına temiz çıktı hamilelik yokmuş 13 ay oldu doğum yapalı ve hiç adet olmadım hastaneye gidecez bakalım ne var çok merak ediyorum dua edin kötü bisey olmasın kızlar daha 1 yaşında oğlum var
10 gün gecikti korkuyom bende...
1,512,812 soru
24,674,101 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın