Biz de ayrı yatıyoruz odalarımız bile ayrı bunda bisey yok benim eşim de uykusunu alamıyor diye salonda yatar. Biz kızımla yatıyoruz...
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın