Hayır yaa. Unuttum gitti valla zor olduysa da şu an zormuş gibi gelmiyor
Sadece sancı zor olmuştu canım dogum hemen oluyor. Dikişi de hissetmedim hiç. Doğumdan sonra ayaklandim hemen, ilk günden sonra hafif sızı oluyor. Bi ayda tamamen iyileşmiştim ben. Korkma hemen olup bitiyor, bebeğini görünce olan rahatlık çok güzel onu düşün
1,512,633 soru
24,671,512 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın