Hayır yaa. Unuttum gitti valla zor olduysa da şu an zormuş gibi gelmiyor
Sadece sancı zor olmuştu canım dogum hemen oluyor. Dikişi de hissetmedim hiç. Doğumdan sonra ayaklandim hemen, ilk günden sonra hafif sızı oluyor. Bi ayda tamamen iyileşmiştim ben. Korkma hemen olup bitiyor, bebeğini görünce olan rahatlık çok güzel onu düşün
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın