0 oy
497 göst.
Diğer kategorisinde (13,632 puan) tarafından
Kızlar şimdi 37 haftalık hamileyim ilk cinsiyetini bugün öğrenebildim doktor önce kiza benziyor sanki demişti bugün gittim kesin bir şekilde erkek dedi yanılma olur mu bu haftalarda sizceee

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hiç mi göstermesi kendini bebiş bu haftaya kadar çok geç öğrenmişsin canim 
(13,632 puan) tarafından
Göstermedi kuzum bugün doktor kesin bir şekilde erkek dedi
-Reklam-
0 oy
tarafından
Erkek miymiş  yaramaz :)))
(13,632 puan) tarafından
Haha öyle dedi cnm inşaallah doğru demistir
tarafından
Doğmak üzere artık bakalım neymiş hahah:))
0 oy
(10,369 puan) tarafından
Bana da ilk haftalarda belli belirsiz kız dendi 30 haftalıkken bu bebeğe nasıl kız dendi bildiğin erkek dedi doktor yavrum doğdu adı da Fatmanur oldu :)
(13,632 puan) tarafından
Kiz ama bana hic birsey diyen olmadi bu zamana kadar gecen iki defa erkek dedi

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 168 göst.
14 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 251 göst.
9 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Berfo ana (966 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 435 göst.
6 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,196 göst.
16 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Obir_annee044 (388 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...