Adaleti iyi kursa idama gerek bile kalmaz. Ha birde İstanbul Sözleşmesi
Evet ya ben açacaktım bu postu gördüm inşallah doğrudur
Ulan o gun elesine dedim..keske idam.ciksa diye
Ay belkide odur keske olsaaaa
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın