Adaleti iyi kursa idama gerek bile kalmaz. Ha birde İstanbul Sözleşmesi
Evet ya ben açacaktım bu postu gördüm inşallah doğrudur
Ulan o gun elesine dedim..keske idam.ciksa diye
Ay belkide odur keske olsaaaa
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın