Merhaba arkadaslar. Bu ayın sonunda gorumcemin düğünü var. Bende 8 aylık hamileyim. Bugün elbise aldım rengi modeli nasıl sizce. Bu renk kullanmamıştım hiç. Ama kararsız kaldım nasıl duruyor
Çok güzel ...
Rengi falan elbise modeli çok hoş canim benim
Yakışmış sana sana güle güle giy
Bir hamile için çok tatlı bir elbise güle güle giy yakışmışta
1,512,301 soru
24,667,429 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın