Merhaba arkadaslar. Bu ayın sonunda gorumcemin düğünü var. Bende 8 aylık hamileyim. Bugün elbise aldım rengi modeli nasıl sizce. Bu renk kullanmamıştım hiç. Ama kararsız kaldım nasıl duruyor
Çok güzel ...
Rengi falan elbise modeli çok hoş canim benim
Yakışmış sana sana güle güle giy
Bir hamile için çok tatlı bir elbise güle güle giy yakışmışta
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın