............
Ne olsam bunu hiç kimseye dahi sormam,tek secenegim ailem olur ....
Tabiki ailen ile geçir bayramini güzelim...
Ailenin yanında ol canım ne güzel eşinde kabul etmiş
1,512,716 soru
24,672,884 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın