............
Ne olsam bunu hiç kimseye dahi sormam,tek secenegim ailem olur ....
Tabiki ailen ile geçir bayramini güzelim...
Ailenin yanında ol canım ne güzel eşinde kabul etmiş
1,512,703 soru
24,672,774 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın