Canım burda linç ederler
Saçma sapan diyon da fala bakdırdım da ben bikeresinde gece uyuyunca az kalsın ölüyodum gördüğüm şeyi tarif bile edemem o yüzden karşıyım büyük demeyim ama aslaaaaa fal bakdırmam karşıyım da
Fal büyük gunahlardan eğer bu şekilde canin acitildi ise Rabbim e sığın. O kimsesizlerin kimsesidir.
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın