Canım burda linç ederler
Saçma sapan diyon da fala bakdırdım da ben bikeresinde gece uyuyunca az kalsın ölüyodum gördüğüm şeyi tarif bile edemem o yüzden karşıyım büyük demeyim ama aslaaaaa fal bakdırmam karşıyım da
Fal büyük gunahlardan eğer bu şekilde canin acitildi ise Rabbim e sığın. O kimsesizlerin kimsesidir.
1,512,296 soru
24,667,256 cevap
367,057 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın