1 hafta sonra abimin nikahı var düğün yapmayacaklar sadece nikah olacak bende yengeme bir 'taki takmak istiyorum ama maddiyat ta sıkıntı var biraz buaralar .acaba bu çeyrek bileklikler varya ipli olanlar ondan yaptırıp taksam ayıp olur mu ki ya bana bir fikir verin kızlar ne yapayım
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın