1 hafta sonra abimin nikahı var düğün yapmayacaklar sadece nikah olacak bende yengeme bir 'taki takmak istiyorum ama maddiyat ta sıkıntı var biraz buaralar .acaba bu çeyrek bileklikler varya ipli olanlar ondan yaptırıp taksam ayıp olur mu ki ya bana bir fikir verin kızlar ne yapayım
1,512,336 soru
24,667,943 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın