Kenarlarda kartanesi çok hoşuma gtti çok naif duruyo benim fikrim
Ortadaki güzelmiş
Kar tanesi bence canım
1,512,586 soru
24,671,101 cevap
367,265 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın