Kenarlarda kartanesi çok hoşuma gtti çok naif duruyo benim fikrim
Ortadaki güzelmiş
Kar tanesi bence canım
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın