Allah nasip ederse temmuz ayin basinda bi kizim olacak.. Ve annem Bana gecen gun benim 30 yil onceki hastane cikisimi getirdi.. Allah nasip ederse bende kizima giydirmek istiyorum.. Sizinle de paylasmak istedim bu duyguyu
Çok güzel yaaa gule güle giysin prenses
Hayırlısı ile al kucağına inşallah
1,512,621 soru
24,671,375 cevap
367,279 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın