Eşimin yanında okuyordum kaynana na vay mikrop vay diyor
Yuh oha bu nasıl bir kötüleme şekli , senin kaynanan manyak mi ?
1,512,731 soru
24,672,989 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın