Eşimin yanında okuyordum kaynana na vay mikrop vay diyor
Yuh oha bu nasıl bir kötüleme şekli , senin kaynanan manyak mi ?
1,512,746 soru
24,673,316 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın