Cok yoruldum artık bazı şeylerden eşimin ailesi tarafından yana çok bunaliyorum bebeğime olan tutum ve davranışları artık beni ruhen çökertti diyebilirim . Ayrıntıya girmek istemiyorum çünkü hep dedikodu yapma sebebim oldular . Önceden dedikodu yapanlara aman günahtır konuşmayın derken onlar yüzünden ben hep konuşur oldum ve bu beni çok üzüyor . Sabır çekiyorum . Allah beni affetsin bu zamana kadar konustustuklarim için ve onları da ıslah etsin ki sabır çekmek zorunda kalmiyim. Lütfen sizde benim için dua ederseniz Allah razı olsun söylemek istediklerim bu kadar.
Rabbim yardımcın olsun cok zor durumlar
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın