Bebişi de yatırdım çay keyfi yapim biraz acıktım sonra da ütü beni bekler virüs olmayaydı daaa misafir ağırlasaydım keşke
Biri bana yardıma gelsin hunharca temizlik icindeyim
Temizlik yapıyorum temizlikten sonra iyi gelirdi valla afiyet olsun kuzum
Afiyet olsun canım ellerine sağlık
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın