Bebişi de yatırdım çay keyfi yapim biraz acıktım sonra da ütü beni bekler virüs olmayaydı daaa misafir ağırlasaydım keşke
Biri bana yardıma gelsin hunharca temizlik icindeyim
Temizlik yapıyorum temizlikten sonra iyi gelirdi valla afiyet olsun kuzum
Afiyet olsun canım ellerine sağlık
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın